Сто тисяч раз люди складали казки про те, що майбутнє наше - сіро, убого, непоказно і обов'язково з вовчими відносинами. І, судячи з того, як рухається історія, вони коли-небудь та втіляться в життя. Ось тільки з якого саме сценарієм? Borderlands , новий проект Gearbox Software , пропонує свій варіант.
Ця дичину полетить.
За основу взята досить банальна тема про те, що в далекому ХХII столітті жити на Землі стало вже зовсім неможливо, бо ресурсів не вистачає катастрофічно, а вже про нафту і зовсім розмови не заходять. За задумом розробників, вчені не придумали нічого кращого, крім як пускати в різні частини космосу кораблі-міста, заповнені величезною кількістю людей, які в перспективі повинні були б стати колоністами. Покинувши Землю, колоністи вже не мали шансів на повернення в найближчі роки: по приземленні на якусь планету космічний корабель тут же стає містом, всередині якого підтримуються комфортні для життя умови. А далі - Плодіться і розмножуйтеся. Сеттінг виходить відверто маревний, але розробникам видніше.
Тим більше, вони вирішили розглянути історію тільки однієї такої колонії. Планета, на якій опинилися колоністи, за своїми кліматичними та більшості інших умов виявилася надзвичайно схожа на Землю. Але і розміри її, і відстань від найближчої зірки, і інші астрономічні параметри були зовсім іншим, а в підсумку - місцеві роки набагато довше земних. Дні теж. Але робити мандрівникам було вже нічого, і вони почали освоюватися. Незабаром виявилося, що люди прибули на самому початку весни, а саме в цю пору року від зимової сплячки відходять місцеві зубасті тварі. Останні, довго не думаючи, почали полювати на homo sapiens, а ті й не могли нічого конкретного їм протиставити.
Гра з прибабахом.
Як зазвичай буває в таких випадках, в колонії піднялася паніка. "І брат пішов війною на брата ..." Загалом, все кругом стали суцільними головорізами, поділилися на угруповання і почали по черзі воювати то один з одним, то з інопланетної фауною. В общем-то, наш герой всю гру буде вести непримиренну боротьбу з останньої, а й людям-братам теж дістанеться на горіхи.
Розробники називають Borderlands грою в жанрі RPS, (Role-Playing Shooter), що означає глибоке впровадження рольової складової в геймплей. Виражатися це буде, в першу чергу, в стандартному для будь-якої RPG наборі досвіду у міру проходження. З кожним новим рівнем з'явиться можливість поліпшити старі навички або отримати нові. Робитися це буде на манер Bioshock за допомогою спеціальних терміналів.
Ще одна особливість, що ріднять Borderlands з рольовими іграми, - це кількість зброї і то, як воно буде генеруватися. Спочатку було заявлено півмільйона видів всякого роду гармат, але зараз ця цифра збільшилася до 630 тисяч! Насправді використовується Diablo -подібні система: є кілька класів зброї, у кожного стовбура можливі різні показники і особливості, які генеруються абсолютно випадково. Тобто відмінності можуть бути мінімальними, але якщо дуже пощастить ... Всі речі відображаються на моделях напарників і ворогів і можуть бути підібрані в разі перемоги (що дозволяє заздалегідь визначити свої шанси на неї). При наведенні з'являються спливаючі підказки з описом характеристик предмета.
Типовий постапокаліптичний пейзаж.
Також з Diablo взята система побудови рівнів. Передбачається, що вони будуть генеруватися випадковим чином. Тільки в рідкісному випадку їх вручну сліплять левел-дизайнери. Як це спрацює? Залишається тільки здогадуватися. Сумний досвід Hellgate: London хлопців з Gearbox не лякає.
Базою, на якій гравець зможе збути непотрібні шмотки, отримати завдання-квести і поліпшити характеристики свого автомобіля, з'явиться місто Нове Притулок (New Heaven). І це - ще один запозичений у неодноразово згаданого " Діабло " елемент.
Втім, оригінальні фішки ми теж зустрінемо. Серед них почесне місце займає модний сьогодні кооперативний режим. Разом боротися за життя і свободу зможуть до чотирьох гравців. Обіцяється, що в деяких місіях одиночне проходження буде строго протипоказано, як мазохістське, але конкретних прикладів того, де саме зможе проявити себе команда з чотирьох чоловік, представлено поки не було. Зате відразу зрозуміло, що зможуть двоє гравців при наявності у них автомобіля. Про суворі умови світу гри сказано вище, тому дивуватися тому, що будь-яка техніка несе на борту кулемет - безглуздо. Під час гонитви один гравець може взяти на себе функцію водія, а другий - стрілка. Крім того, мінятися ролями вони зможуть, не припиняючи їзди: в роликах показано як прямо на ходу кулеметник стрибає за кермо, а його напарник - до гашетці.
Що стосується технічної частини, то тут чогось фантастичного не очікується. Графіка, звичайно, хороша, але не карколомна, а фізика працює тільки для того, щоб більш видовищно показувати відриваються ноги-руки противників.
Гонок на джипах очікується багато.
***
Точна дата виходу гри озвучена була. У планах видавця Take-Two реліз Borderlands значиться в 2009-му фінансовому році. Починається він уже з цього листопада.
|