22:32 Hotel Giant 2: прев'ю | |
У вільний від створення сильних ігор час - X , Scrapland , Trackmania - компанія Enlight займається важким і рутинною роботою: робить симулятори всього. До "симулятора бога" справа не доходить, цю ділянку міцно зайнятий Lionhead . Але все інше - хоч греблю гати. Симулятор цирку, космічної станції, зоопарку, бейсболу. Все це, природно, в формі "Тайкун", що залишає гравцям виключно економічну частину процесу. Помахати битою або поїздити на газонокосарці ніяк не виходить. Який басейн ... Мені теж такий. Загорніть. Hotel Giant входить в лінійку таких ось "Тайкун на будь-який смак", в даному випадку - це симулятор готелю. Створити будівництво на свій смак, найняти персонал, розставити різні "зручності", чекати відвідувачів. Перша частина, власне, була наповнена виключно цими чотирма пунктами. Якщо перші три виконані якісно - четвертий не забариться себе чекати, і гості готелю не підуть до конкурентів. Якщо щось пішло не так, завжди можна подивитися, чим же незадоволені панове понаїхали. Все тихо, мирно, спокійно. Ніхто нікого не топив у джакузі, не бив особа в барі і не викидався з вікна найдорожчого номера. Нудно. Торгуємо французькою кухнею. Обіцяють нам, також, безліч красивих місць, на які, як завжди, не буде часу дивитися. Готель у мегаполісі це банально і нудно, а ось де-небудь на узбережжі Середземного моря, або в Альпах - саме те. Заодно можна організувати прокат лиж, звичайних або водних. Фрагмент туторіал. "У своєму готелі ви можете розміщувати різні магазини ..." Нам як і раніше дозволять натаскувати свій персонал, щоб підвищити його ефективність. Загнали натовп нікчемних калік на тренінг, заплатили належну суму і на виході отримали цілком успішних менеджерів і адміністраторів. Ще один спосіб вкладення грошей - реклама. У першій частині вона практично не працювала, але в другій повинна стати куди більш цінним пунктом. Цікаво, чи буде можливість майструвати свої власні рекламні ролики і плакати? Це було б вдалим ходом. Але ж красиво. Я б тут оселився.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |